Yli 40 vuotta toimintaa

Kontiolahden Eläkkeensaajat ry on perustettu 27.04.1975 Kontiolahdella Palotalolla pidetyssä perustavassa kokouksessa, mukana 14 henkilöä. Johtokuntaan valittiin varsinaisiksi jäseniksi kuusi henkilöä ja varalle viisi henkilöä.Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Heikki Korhonen.

Järjestäytymiskokouksessa valittiin yhdistykseen seuraavat toimihenkilöt: varapuheenjohtajaksi Toivo.J.Karhu, sihteeriksi Kerttu Turunen ja rahastonhoitajaksi Vilho Vlasoff.

Jäsenmäärämme oli vuoden 2023 lopussa 93 henkilöä.

Osallistumalla yhdistyksemme toimintaan saat uusia ystäviä ja harrastuksia, virkistävää kerhotoimintaa, vaikutus- kanavan omiin eläke-etuihisi, Eläkkeensaaja lehden seitsemännumeroa vuodessa, lomakotien palvelut edulliseen jäsenhintaan, retkiä ja teatterikäyntejä sekä tietoa oman asuinpaikkakuntasi kunnan palveluista.

Ota rohkeasti vaan yhteyttä yhdistykseemme, niin saat lisätietoa yhdistyksen toiminnasta. Yhdistyksen yhteystiedot löydät Yhteystiedot osiosta.

Kontiolahden kunnan entinen hallintojohtaja Sakari Kela vieraili syksyllä 2019 kertomassa edunvalvonnasta.

Toiminta 2024

Hyvällä mielellä läpi elämän – Uusi vuosikymmen.

Iloa ja yhteisöllisyyttä elämään

Hyvää alkanutta vuotta Sinulle Kontiolahden Eläkkeensaajat ry:n jäsen.

Kiitos kaikille v. 2023 tarjoamiimme toimintoihin osallistuneille.

Jäsenmaksu

Jäsenmaksun hallitus on päättänyt 20 €/vuosi.

Yhdistyksemme piti järjestäytymiskokouksensa 28.11. ja teki seuraavia valintoja:

Varapuheenjohtajaksi valittiin Pauli Kiiskinen, sihteeriksi Marjatta Myyry, taloudenhoitajaksi Marjatta Myyry, jäsenasioiden hoitaja Teuvo Hämäläinen matka- ja retkivastaava Veijo Haukka.

Tiedottaja Teuvo Hämäläinen.

Kerhoasioita mm. kahvitusta varten perustettu vastuuhenkilörinki.
Yhdistyksen puheenjohtajana Ari Markkanen.

Tapaamisiin kevään ja kesän aikana.